събота, 3 октомври 2015 г.

Луксозни покани за кръстници

Като продължение на поканите за порасналия Антон, се получиха тези луксозни покани в кутия за кръстниците на още едно християнче. Майката искаше да бъдат свързани с църковните символи и избра да имат кръст както на кутията, така и на самата покана:



Завързах ги с нежна сатенена панделка:


И вътре - та дааа - релеф, издърпващ се текст и етикетчета с имената, тъй като желанието беше поканите да имат име:


Залепени с обемни ленти, за по-добър ефект:





Благодаря ти, Ани, за доверието! А на малкия юнак пожелавам да расте здрав и да радва мама и тате все повече!

12 коментара:

  1. Здравейте може ли цена за тези покани и как мога да си ги поръчам?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте!
      Може да се свържете с мен по удобен за Вас начин на някои от посочените координати тук - http://snezhiart.blogspot.bg/p/gsm-0888-037-369-e-mail-kartichkoabv.html
      и съответно да обсъдим каквото е необходимо.
      Цената на такава покана е 10лв, като това включва кутия и печат на текст.

      Изтриване
  2. Искам да поръчам две една за кръстник и една за кръстница. Текста от вас ли е или от мен. Ако е от вас акоможе да ми изпратите примерен.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, оставете ми някакви координати, за да Ви изпратя. Текстът може да бъде и Ваш.
      Или направо ми пишете на мейл kartichko@abv.bg
      Ако е по-удобно, нека да се чуем - телефонът ми е 0888037369.

      Изтриване
  3. Здравейте искам да попитам тези покани са за кръстника и кръстничката нали не за някои от гостите а точно за кръсниците защото ми трябва такива покани с които да ги поканя да са кръсници на детето ми?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, това са покани за кръстниците.

      Изтриване
    2. А текста как мога да го прочета

      Изтриване
    3. Текстовете на поканите (ако за тях се отнася въпроса) са индивидуални при всеки и не ги публикувам общодостъпно. Ако желаете да уточним нещо, или да Ви изпратя примерни текстове, моля пишете ми на мейл kartichko@abv.bg

      Изтриване
  4. Здравейте!Искам да попитам за колко време се изработва тази покана?Благодаря предварително!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, срокът за изработка варира в зависимост от заетостта ми към момента на поръчка. Между 5 до 20 работни дни.

      Изтриване
  5. Здравейте ,
    не мога да се свържа с вас по телефона и реших да ви пиша тук.
    Бих искала да си поръчам покана за кръстници.Кръщенето на сина ми е на 12 Август.Моля за телефон за връзка да се чуем .Благодаря предварително и лек ден от мен !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, телефонът ми е 0888037369.
      Успешен ден и на вас!

      Изтриване

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)